• Strona główna
  • Wygląda na to, że salon w Genewie będzie kolejnym miejscem gdzie producenci będą chcieli zapomnieć o kryzysie w branży. Właśnie tam w świetle reflektorów zaprezentowane zostanie Porsche 911 Turbo S.

    Jedynymi różnicami w stosunku do zwykłego Turbo, są 19-calowe aluminiowe felgi z centralną nakrętką w stylu RS Spyder oraz przednie lampy z systemem doświetlania zakrętów Dynamic Bending Lights.

    Wnętrze wykończono dwukolorową skórzaną tapicerką: czarnokremową lub czarnoniebieską. Ponadto, kierowca ma do dyspozycji trójramienną kierownicę z łopatkami do obsługi siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej skrzyni PDK. Jednak clou programu znajduje się gdzie indziej…

    Do napędu służy udoskonalona sześciocylindrowa jednostka typu boxer o pojemności 3.8 litra. Wyposażony w dwie turbosprężarki, motor generuje moc 530 KM oraz 650 Nm momentu obrotowego (700 z funkcją Overboost). Takie właściwości pozwalają osiągnąć pierwszą setkę w ciągu 3,3 s, a 200 km/h w 10,8 sekundy. Wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg po przekroczeniu 315 kilometra na godzinę. Według producenta średnie zużycie paliwa to 11,4 litra na 100 km.

    Pierwsze egzemplarze Porsche 911 Turbo S w nadwoziu Coupe i Cabrio trafią do niemieckich dilerów w maju. Podstawowy model będzie kosztował 173,241€. Za odmianę Cabriolet trzeba będzie zapłacić 184,546€.

    Oszczędność wymaga wydajności:

    Odpowiedzialność:

    Wideo promocyjne:

    Źródło: WorldCarFans.com, ZerCustoms.com

     

     

    VN:F [1.9.11_1134]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Pozostaw dwa słowa

    W kategorii: Samochody

    Tagi: ,

    Leave a Reply




    If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.